farmerama

    Publicités

Users Who Are Viewing This Thread (Total: 0, Members: 0, Guests: 0)

-KM31-

Membre
Jan 28, 2018
8
0
6
55
Downloadvcxsds

farmerama

Jouez en ligne à FARMERAMA et partagez votre ferme en ligne avec des milliers de fermiers dans le monde !
C'est une belle journée d'été dans la ferme du jeu en ligne FARMERAMA. Vous vous baladez dans les champs de blé doré au soleil et humez l'air des vergers parfumés de votre jeu en ligne. Émerveillé, vous observez les acrobaties aériennes d'une chouette. Comment ? Une chouette ? En plein jour, sur les terres du jeu en ligne FARMERAMA ? Quelque chose ne tourne pas rond dans les contrées de ce jeu en ligne...
La chouette du jeu en ligne voltige nerveusement dans le ciel du jeu en ligne FARMERAMA, comme si elle voulait vous dire quelque chose... Vous la suivez jusqu'à ce qu'elle vous mène à une petite ferme abandonnée, cachée derrière une colline du jeu en ligne FARMERAMA. La chouette se pose sur un poteau de clôture et vous observe de ses grands yeux. Vous vous avancez et une scène des plus loufoques se déroule sous vos yeux : une horde de moutons laineux s'active sur un vieux tracteur du jeu en ligne FARMERAMA et, sous la véranda, un cochon fait grincer une balançoire sous le soleil d'été du jeu en ligne FARMERAMA.


"Merveilleux, vous voici enfin dans le monde du jeu en ligne FARMERAMA !" Tiens, apparemment la chouette peut parler ! "Le maître des lieux du jeu en ligne a disparu des terres de FARMERAMA depuis un moment déjà et n'est jamais revenu. Nous avons faim et faisons tout notre possible pour nous en sortir à FARMERAMA, mais nos ailes et nos pattes nous empêchent de manier la faux du jeu en ligne. Pouvez-vous nous aider à remettre cette ferme du jeu en ligne FARMERAMA sur pied ?"

Voulez-vous nourrir les animaux déjantés du jeu en ligne et gérer votre ferme virtuelle du jeu en ligne FARMERAMA ? Ça promet d'être une belle aventure sur FARMERAMA ! Retroussez-vous les manches, empoignez la faux et aidez les animaux de FARMERAMA à remettre leur basse-cour en état. Jouez à FARMERAMA !



Ce lien n'est pas visible, veuillez vous connecter pour l'afficher. Je m'inscris!
 
Last edited:

-KM31-

Membre
Jan 28, 2018
8
0
6
55
[Release] SeaBot 3.1

Hi users,
i've been very busy for a while and now i found the time to rewrite a new bot.
It wasn't very simple but i managed to write a new structure that should be much more safer than the old one.
It is different than SeaBot 1.0 and SeaBot 2.0, it's always a packet bot but it works under the original SeaFight client like a common web browser.

Main functions:
  • Glitters / Chests / Event Chests
  • NPC
  • Monsters
  • Bonus Maps
  • Raid Map
  • Auto Login
  • Possibility to avoid glitters if there are players around
  • Escape if attacked
  • Auto Repair
  • Works in Background


Screenshoot:
7Srngab1


9BSLfab1
B2YYbab1
IkmCeab1
Ksxgaab1

Important:
Using this Bot you violate the Terms & Conditions of BigPoint, however i'm not responsable if your account get banned.


Ce lien n'est pas visible, veuillez vous connecter pour l'afficher. Je m'inscris!
 

-KM31-

Membre
Jan 28, 2018
8
0
6
55
[Release] NerusBot 4.6

Hello elitepvpers,

Intro:
We from NerusDev (a.k.a. GucciManes Group) developed a masterpiece, that will shock ur previous botting experiences!
With new state of the art technologies, and never seen before features like "Rep. Spam" & "Don't Move" and super fast updates!

We want to give users what they've desired for so long, a stable bot they can leave running for days while they work, enjoy life etc.
And we can proudly say, that NerusBot is the most stable bot available at this moment!


LCa5GNc.png


Screenshots:

Capture 1132161


Downloads:
Download whole folder here: Ce lien n'est pas visible, veuillez vous connecter pour l'afficher. Je m'inscris!
Download .exe only here: Ce lien n'est pas visible, veuillez vous connecter pour l'afficher. Je m'inscris!

LCa5GNc.png


Discord:
Discord is a very beautifull tool, that combines Teamspeak 3 and Skype aswell as a partial "forum" system in one.
This allows us to update u guys in real-time and inform everyone about changes or polls in lightning speed!

Link: Ce lien n'est pas visible, veuillez vous connecter pour l'afficher. Je m'inscris!

LCa5GNc.png


Requirements:
Make sure you have Visual C++ Redistributable Packages for Visual Studio 2013 x86 installed!

Link: Ce lien n'est pas visible, veuillez vous connecter pour l'afficher. Je m'inscris!

How to register a account:
- Open the bot.
- Click on the "Register"-tab.
- Fill in the form and press "Register".
- If a error occurs, please read or use Google Translate to understand it a bit better.
- After that u can login and use the bot.

How-to Buy NerusBot:
- Open the bot.
- At the login window click "Buy License" next to "Login"
- Make sure u have a NerusDev account before u buy a license!

⚠️ For Turkey and Brazil we accept Bitcoin as payment too, send us a PM on Elitepvpers or Discord. ⚠️

Disclaimer:
We're not responsible for suspensions or bans, by using the bot you agree to the following NerusDev ToS:
- That you acknowledge using NerusBot is against the Terms of Service of Bigpoint Sàrl and Co, SCS and Bigpoint GmbH.
- That the purchase of NerusBot is final and non-r*****able under any circumstances.

LCa5GNc.png


Kind regards,
Ce lien n'est pas visible, veuillez vous connecter pour l'afficher. Je m'inscris!.
 

Attachments

  • download.jpg
    download.jpg
    114.7 KB · Views: 4
  • capture_113216[1].png
    capture_113216[1].png
    41.9 KB · Views: 3